« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
گزارش تصویری؛
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده از برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های متنوع فرهنگی ؛ ادبی و هنری در این کانون برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده با هدف کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان برنامه های متنوعی در تمامی ایام سال برگزار می کند.

این مرکز فرهنگی و هنری با ارائه ی فعالیت در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباط بسیار تنگاتنگی دارد که در ادامه به اهم فعالیتهای این مرکز در بخشهای متعدد اشاره می شود:

فعالیت های فرهنگی

در بخش فرهنگی برنامه های گوناگونی در قالب 30 فعالیت صورت میگرد که از این برنامه ها می توان به آشنایی با قرآن و احادیث، قصه گویی، مسابقات علمی، روخوانی و  معرفی کتاب، نجوم و زیست شناسی، برپایی اردو،بازی و سرگرمی و... اشاره کرد.


فعالیت های هنری

مهمترین فعالیت های این بخش عبارتند از:

-برپایی کارگاه های نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پویانمایی و آشنایی با موسیقی برای کودک و  نوجوانان

-تشکیل کارگاه های نمایش عروسکی و ساخت عروسک

شرکت در فراخوان های مختلف از دیگر فعالیت های واحد هنری می باشد که کانون لنده غالبا یکی از برگزیدگان این فراخوان نهامی باشد.

فعالیت های ادبی

برگزاری کلاس های ویژه ادبی ؛ شعر  و داستان که همواره از سوی کودکان و نوجوانان علاقه مند به شعر و ادب فارسی مورد استقبال قرار گرفته است از دیگر فعالیتهای این مرکز هنری می باشد.


هم اکنون در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنده  کلاس‌های متنوع فرهنگی ؛ ادبی و هنری  برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در حال برگزاری می باشد .




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: